Ulkoistettuun asiakaspalveluun erikoistunut DialOk ja Visma Real Estate yhteistyöhön
Petri Harjula, Head of Partnerships, Visma Real Estate & Markku Salminen, Sales manager, DialOK
Visma Real Estaten kumppanuusohjelman päätavoite on tuoda helpotusta asiakkaidemme arkeen. Yhteistyömme ulkoista asiakaspalvelua tarjoavan DialOk:n kanssa tuo kumppanuusohjelmaan erinomaisen lisän.
Asiakkaamme painivat usein resursointihaasteiden kanssa, joiden syyt löytyvät loppuasiakkaiden kasvaneista vaatimuksista joustavimmille palveluajoille sekä toistuvasti yllättävistä ruuhkahuipuista. Ympärivuorokautinen laadukas palvelu on taitolaji, johon voidaan tuoda ratkaisu DialOk:n palvelun avulla.
DialOk on kotimainen ja Avainlippu-merkitty toimija, joka on tuottanut asiakaspalvelua ja vaihteenhoitoa jo yli 20 vuotta ja tarjoaa yksilöllisen ratkaisun monikanavaisen asiakaspalvelun toteuttamiseksi. DialOk:n kanssa asiakaspalvelun ulkoistaminen on helppoa, sillä ammattitaitoinen ja Tampuurin käyttöön perehtynyt henkilöstö sujahtaa osaksi asiakkaan prosesseja lähes huomaamattomasti. Käyttämämme monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä Tampuuri-integraatiolla on omaa tuotantoamme sisaryhtiömme Line Carrierin kautta, jota myydään myös suoraan yritysasiakkaille.
”Tarjoamme luotettavan tavan hallita asiakaspalvelun kokonaisuutta ja tuottaa ensiluokkaisia palvelukokemuksia”
”Tarjoamme Tampuuria käyttäville toimijoille luotettavan tavan hallita asiakaspalvelun kokonaisuutta ja tuottaa ensiluokkaisia palvelukokemuksia niin puhelimessa kuin muitakin nykyaikaisia kanavia käyttäen, kustannustehokkuutta ja innovatiivisia teknisiä ratkaisuja unohtamatta”, kertoo DialOk:n toimitusjohtaja Risto Apell.
Lisätietoja:
Visma Real Estate
Petri Harjula, Head of Partnerships
petri.harjula@visma.com
+358408684450
DialOk
Risto Apell, toimitusjohtaja
risto.apell@dialok.fi
+358447363110