Vaikka moni pitää tietoturvastaan hyvää huolta, inhimillisiä virheitä kuitenkin sattuu. Hausvisen ja Tampuurin tietoturva on varmistettu Visma Real Estatella tarkkaan, mutta millä keinoin käyttäjä voi itse huolehtia siitä, että toimii mahdollisimman tietoturvallisesti?
Ajankohtaista


Ohjelmistoalalla hyvä tietoturva on toiminnan perusedellytys
Tietoturvan merkitys korostuu ohjelmistoalalla aivan erityisesti. Visma Real Estatella tietoturvaa on rakennettu jo vuosia. Miten se toteutuu käytännössä?

Rakennusten energiatehokkuusdirektiivi tulee – pitääkö olla huolissaan?
EU on säätämässä uudistettua rakennusten energiatehokkuusdirektiiviä (EPBD), joka pyrkii parantamaan rakennusten energiatehokkuutta ja vähentämään niissä aiheutuvia kasvihuonekaasupäästöjä. Miten EU:n uusi energiatehokkuusdirektiivi etenee ja miten se tulee vaikuttamaan kiinteistöjen rakentamiseen ja korjauksiin?

Kestävä kehitys kuplii pinnan alla – 8 kiinteistöalan nousevaa trendiä
Kiinteistö- ja rakennusalan teknologiaan keskittyneen kasvuyritysyhteisön PropTechin hallituksen puheenjohtaja Mikael Långström poimi pyynnöstämme esimerkkejä kiinteistöalan uutta luovista palveluista. Suuri osa asumisen ja kiinteistöalan digitalisaation nousevista trendeistä liittyy kestävään kehitykseen.

Paluumuuttaja arvostaa monipuolista työnkuvaa
”Minulla on aina ollut tosi turvallinen ja rauhallinen olo Visma Real Estatella. Olen saanut aika vapaasti päättää, miten asioita hoidan – on tietynlainen valta päättää asioista. Nämä tekijät vaikuttivat totta kai siihen, että halusin palata yhtiöön”

Juha Raitanen on nimitetty Business Area Directoriksi Visman uuteen Ecosystem-segmenttiin – Fokus digitalisaatiossa ja tekoälyn hyödyntämisessä
Ohjelmistoyhtiö Visma on nimittänyt Juha Raitasen Business Area Directoriksi Visma-konsernin uuteen Ecosystem-segmenttiin ja osaksi Visma-konsernin laajennettua johtoryhmää.

Digitaaliset järjestelmät kirittävät isännöintiä uuteen rooliin
Maailma muuttuu, ja isännöinti sen mukana. Jatkossa isännöitsijä on entistä vahvemmin taloyhtiön kumppani ja neuvonantaja, ja huolehtii kiinteistöjen arvon säilymisestä. Tämä on mahdollista, kun sähköisistä järjestelmistä otetaan kaikki hyöty irti.

On tärkeää, että asiakaspalaute otetaan vakavasti ja sille myös tehdään jotain
Visma Real Estate hyödyntää aktiivisesti NPS-kyselyitä toimintansa ja asiakaspalvelunsa kehittämiseksi. Saatuja tuloksia ja palautteita on seurattu jo useampia vuosia. Näiden perusteella on tehty ja tehdään toimenpiteitä, ja tulokset ovat parantuneet koko ajan. Miten mittaukset tehdään ja mitä ne kertovat?

Käyttäjäpäivät on nyt Visma Real Estate Forum
Visma Real Estaten asiakastapahtuma muuntautuu Käyttäjäpäivistä uudenlaiseksi, Forum-nimiseksi asiantuntija- ja verkostoitumistapahtumaksi.